Centrum nápovědy

Vyber téma

    Můj účet

    Budete se muset zaregistrovat, než budete moci zadat objednávku na lookfantastic.


    Pokud máte platnou e-mailovou adresu, můžete se vydat na naši registrační stránku, abyste se mohli věnovat všem kosmetickým akcím.

    Když se zaregistrujete, automaticky vás zaregistrujeme, abychom se mohli ujistit, že jste si vědomi všech našich speciálních nabídek.


    Tyto e-maily můžete zastavit přihlášením do svého účtu a výběrem možnosti „Nastavení e-mailu“.

    Je snadné provést změny údajů, ať už jde o vaše platební údaje, heslo nebo adresář.


    Přihlaste se do svého účtu a v dolní části stránky v části „Nastavení účtu“ se zobrazí řada kategorií.

    Můžete si být jisti, že nakupování pomocí lookfantastic je bezpečné.


    Plně dodržujeme zákon o ochraně údajů, takže nám záleží na tom, aby vaše údaje byly v bezpečí.


    Další informace naleznete na naší stránce Zásady ochrany osobních údajů.

    Nemějte obavy, pokud navštívíte naši přihlašovací stránku a vyberete „Zapomněli jste heslo?“ pak můžete zadat zaregistrovanou e-mailovou adresu a my vám zašleme pokyny, jak tento reset obnovit.

    Pokud již nechcete dostávat naše exkluzivní nabídky a propagační akce, můžete se přihlásit ke svému účtu a vybrat možnost „Nastavení e-mailu“, abyste tuto změnu provedli.


    Podle Světové zdravotnické organizace („WHO“) jsou šance na uzavření smlouvy COVID-19 z neživého objektu velmi nízké. Lookfantastic však neustále sleduje situaci (a veškerá oficiální doporučení vydaná v této souvislosti) a lookfantastic přijímá citlivá opatření na ochranu zákazníků a zaměstnanců. Doporučujeme vám, abyste si v tomto ohledu přečetli webovou stránku WHO.


    Konkrétně, pokud jde o hrozbu COVID-19, další opatření prováděná lookfantastic v současné době zahrnují:


    Všichni zaměstnanci lookfantastic získali další vzdělání a školení v oblasti hygieny rukou a na všech pracovištích jsme nasadili další dezinfekční prostředky na ruce.

    Dodržujeme pokyny vlády Spojeného království a podporujeme zaměstnance, kteří se potřebují izolovat po dobu 7 dnů, pokud mají nějaké obavy nebo projevují příznaky podobné chřipce, mají vysokou teplotu nebo přetrvávající kašel

    Kromě toho přijímáme zvláštní opatření ke snížení jakýchkoli kontaktních a přenosových bodů ve všech lookfantastických prostorách a na pracovištích.

    Objednání

    Všechny položky objednané s lookfantastic závisí na dostupnosti. Chceme, abyste mohli bez námahy objednávat a přijímat produkty, které máte rádi, takže se vždy snažíme informovat, zda je položka na skladě.


    Občas může dojít k neočekávanému zpoždění, pokud ano, budeme vás kontaktovat a dáme vám vědět.

    Je snadné objednat u nás objednávku. Přihlaste se do svého účtu a začněte procházet náš sortiment.


    Jakmile najdete požadovaný produkt, budete muset kliknout na „Přidat do košíku“. Můžete buď pokračovat v nakupování, nebo kliknout na 'Zobrazit košík', pokud máte vše, co potřebujete; Tím získáte možnost přejít k pokladně.


    Pokud máte na svém účtu uložené nějaké adresy nebo platební možnosti, pak se tyto automaticky zobrazí v pokladně, takže je rychlé a snadné dokončení objednávky. Jinak budete muset zadat údaje ručně.


    Zkontrolujte, zda je vše v pořádku a můžete objednávku odeslat. Jakmile bude objednávka na cestě, pošleme vám e-mail.

    Ano, klikněte na ikonu „Můj košík“ v horní části stránky a uvidíte položky, které tam zatím máte. Použijte tlačítko + pro znásobení svých oblíbených položek, nebo tlačítko - pokud jste vybrali příliš mnoho. Pokud chcete položku zcela odebrat, klikněte na tlačítko x.

    Náš tým zákaznických služeb je vždy po ruce a poskytuje podporu a vedení. Všechny objednávky musí být zadány prostřednictvím vašeho online účtu a náš tým zákaznických služeb vám rád pomůže s jakýmikoliv dotazy.


    Spojte se s nimi nyní pomocí „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).

    Ano, vaše dodací adresa je vybrána ve fázi pokladny. Vaše objednávka bude automaticky nastavena na všechny uložené adresy, ale můžete si vybrat přidat nové kliknutím na 'Přidat novou adresu'.

    Jakmile bude vaše objednávka na cestě, pošleme vám e-mail. Můžete také zkontrolovat svůj účet a sledovat průběh objednávky nebo ji sledovat.


    Můžeme dodávat položky zvlášť v případě zpoždění jedné nebo více položek.


    Váš účet usnadňuje sledování všech vašich objednávek.


    Po přihlášení se zobrazí každá jednotlivá objednávka, kterou jste u nás zadali. Vyberte tu, kterou chcete, a obdržíte veškeré podrobnosti, které potřebujete k této objednávce.


    Jakmile bude vaše objednávka na cestě, pošleme vám také e-mail s odesláním.


    Váš účet zobrazí všechny předchozí objednávky, které jste zadali.


    Chcete-li se dozvědět více, klikněte na objednávku, kterou chcete zobrazit. Pokud byla objednávka zaslána sledována, budete moci proklikat a sledovat ji z účtu.


    E-mail, který jsme vám zaslali v souvislosti s odesláním vaší objednávky, vás také informuje, kdy očekáváme doručení objednávky.


    Pokud nemůžete najít potřebné informace, kontaktujte náš tým zákaznických služeb kliknutím na „Zpráva“ níže.


    Je nám líto, že chcete vaši objednávku zrušit.


    Pokud bychom mohli něco udělat, znamená to, že nemusíte objednávku rušit, ale můžete se obrátit na náš tým zákaznických služeb prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).


    Pokud ne, vyberte pořadí, které chcete zrušit. Můžete zvolit zrušení jednotlivých položek nebo celé objednávky.


    Do hodiny vám pošleme e-mail, abychom vás informovali, zda zrušení fungovalo.


    Pokud selže, je to proto, že se objednávka připravuje k odeslání. Položky, které jsou na skladě, jsou zpracovávány rychle, takže se můžeme zaměřit na to, abychom našim zákazníkům okamžitě poskytli produkty.


    Můžete navštívit naše zásady vracení zboží, které vám místo toho pomohou získat objednávku zpět.

    Jakmile zadáte objednávku, nemůžeme v ní provést žádné změny.


    Pokud chcete akci zrušit, abyste mohli zadat novou objednávku, musíte se přihlásit ke svému účtu.


    Vyberte příslušnou objednávku a uvidíte, že si můžete vybrat zrušení jednotlivých položek nebo celé objednávky.


    Za hodinu vám pošleme e-mail, abychom vás informovali, zda zrušení fungovalo. Nevkládejte prosím novou objednávku, dokud od nás neuslyšíte.


    Nemějte obavy, chápeme, že k tomu může dojít; můžete zkusit zrušit položku ve svém účtu.


    Budete muset kliknout na položku a zvolit možnost zrušení. Za hodinu vám pošleme e-mail, abychom vás informovali, zda to fungovalo.


    Pokud nemůžete zrušit, můžete nám poslat položku zpět k nám. Nejlépe se podívejte na naše zásady pro vrácení zboží a zjistěte jak to funguje.


    Pokud stále potřebujete pomoc, můžete našemu týmu zákaznických služeb odeslat zprávu „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).


    Je nám opravdu líto, co se stalo. Snažíme se poskytovat vysoce kvalitní zboží všem našim zákazníkům.


    Abychom se na tuto věc pro vás mohli podívat, kontaktujte nás prosím prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).


    Ke zrychlení procesu by skutečně pomohlo, kdybyste před kontaktováním nás našli níže uvedené informace. Nemějte obavy, pokud máte problém tak učinit, pomůžeme vám, jakmile se s námi spojíte.


    1. Číslo objednávky


    2. Název produktu


    3. Podrobnosti o poruše


    4. Obrázky, které chybu podporují, pokud jsou k dispozici


    Jakmile se podíváme do problému, dáme vám vědět, co máme v plánu dělat dál, a to zasláním e-mailu.


    Je nám velmi líto, že to slyšíme, někdy se věci mohou pokazit, ale nebojte se, protože můžeme pomoci. Zašlete nám prosím zprávu pomocí „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).


    Budeme potřebovat znát následující informace, abychom tuto chybu pro vás mohli napravit.


    1. Číslo objednávky


    2. Nesprávná položka, která byla přijata


    3. Správná položka, která byla objednána


    Jakmile zjistíme, co se pokazilo, dáme vám vědět, co máme v plánu dělat dál, a to zasláním e-mailu.

    Jsme hrdí na naše produkty, a proto je nám líto, že jste obdrželi objednávku poškozenou.


    Někdy se věci mohou pokazit, ale nemějte obavy, protože můžeme pomoci. Zašlete nám prosím zprávu pomocí „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).


    Nevyhazujte prosím tuto položku pryč, můžeme vás požádat o obrázky poškození, abychom zajistili, že přijmeme opatření, abychom zabránili tomu, aby se to znovu stalo.


    Jakmile zjistíme, co se pokazilo, dáme vám vědět, co máme v plánu dělat dál, a to zasláním e-mailu.

    Někdy dodáváme položky zvlášť, abychom se ujistili, že žádné zpožděné položky nezdržují zbytek objednávky.


    Je proto možné, že chybějící položka může být na samostatné zásilce.


    V e-mailu s potvrzením odeslání se zobrazí seznam položek, které byly odeslány. Pokud zde chybí chybějící položka, bude doručena o něco později.


    Pokud byla položka odeslána, pošlete prosím zprávu prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ v sekci (níže) informujte náš tým zákaznických služeb a rádi vám pomohou.

    Platba a Slevy

    Nabízíme řadu online platebních metod, abychom zajistili, že naši zákazníci mohou snadno objednávat.


    Vsa

    Debet Visa

    Mastercard

    Maestro

    American Express

    Alipay

    One4all

    PayPal

    Apple Pay

    Při placení si můžete vybrat preferovaný způsob platby. Protože podvod bereme velmi vážně, budete čelit validaci a autorizaci námi a vydavatelem karty.


    Děláme to proto, abychom zajistili, že naši zákazníci budou při nákupu v bezpečí.

    Jakákoli objednávka zadaná k dodání mimo Spojené království může mít za následek dovozní cla a daně (včetně DPH).


    Doporučujeme vám požádat o informace místní celní úřad, protože celní politiky a postupy se v jednotlivých zemích velmi liší.

    Pokud se u jedné nebo více vašich objednávek zobrazuje stav „Platební problém“, znamená to, že musíte zkontrolovat zadané platební údaje.


    Klikněte na objednávku a měla by se zobrazit možnost, jak problém vyřešit. Před opětovným zadáním jakýchkoli údajů o kartě se musíte ujistit, že datum vypršení platnosti a fakturační adresa jsou správné. Doporučujeme také zkontrolovat prostředky na účtu.


    Pokud jste toto všechno udělali a problém stále nemůžete vyřešit, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb na stránce „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).

    Jakmile zadáte objednávku, platba se ve vašem účtu zobrazí jako čekající, dokud vám produkty neodešleme.


    Probíhající transakce vám říká, že platba je oprávněna k provedení.

    Pokud chcete přidat nové platební údaje, musíte to provést ve fázi platby.


    Po zadání objednávky budou vaše nové údaje o kartě uloženy. To znamená, že příště můžete snadno objednat své oblíbené značky krásy. Uložené platební karty můžete spravovat kliknutím na položku „Platební karty“ v části Nastavení účtu ve svém účtu.

    Jakmile najdete všechny požadované položky a poté kliknete na „Můj košík“, zobrazí se pod seznamem položek pole s nápisem „Máte slevový kód? Zadejte jej zde “.


    Přidejte svůj slevový kód do tohoto pole a klikněte na 'Přidat' pro uplatnění slevy.


    Pokud kód nefunguje, musíte zkontrolovat, že se nesnažíte použít více než jednu nabídku a že žádná z položek není v našem seznamu vyloučení.


    Pokud máte nějaké problémy s zadáním kódu, můžete kontaktovat náš tým zákaznických služeb prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).

    Je nám líto, že váš kód nefunguje. Musíte zkontrolovat, že se nepokoušíte použít více než jeden kód na objednávku a že vaše položka není vyloučena.


    Můžete se podívat na náš seznam vyloučení.


    Pokud se na kód nevztahuje některý z výše uvedených problémů, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).

    Získejte 5 GBP za každé úspěšné doporučení a vaši přátelé získají slevu 5 GBP!


    Přihlaste se ke svému účtu a klikněte na „Zobrazit podrobnosti“ v části „Vaše doporučení“ a zjistěte, jak se můžete zapojit.


    Doručení


    Jakmile bude vaše objednávka na cestě, pošleme vám e-mail, abyste mohli zjistit, kdy bude doručena.


    U sledovaných objednávek můžete pomocí odkazu na sledování uvedeného v e-mailu nebo v účtu najít, kde je vaše objednávka.


    Zkontrolovali jste všechny dodací karty? Vaše zásilka mohla být ponechána někde v bezpečí, například se sousedem nebo převezena do místního skladu.


    Na naší stránce s informacemi o doručení najdete další informace a časové harmonogramy.


    Pokud potřebujete nahlásit svou objednávku jako ztracenou, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).

    Všechny naše možnosti dodání naleznete na naší stránce Informace o dodání.

    Na stránce s informacemi o doručení vám můžeme sdělit časové rámce spojené s našimi různými možnostmi doručení spolu s jejich náklady.

    Je zde tato možnost.


    Jakákoli objednávka zadaná k dodání mimo Spojené království může mít za následek celní poplatky nebo dovozní cla. Před přijetím zboží musí příjemce zásilky zaplatit veškeré příslušné poplatky.


    Protože nemáme nad těmito poplatky kontrolu, nemůžeme vám poradit, jaké náklady mohou být.

    Nemějte obavy, pokud se vaše objednávka nevejde do poštovní schránky nebo vyžaduje podpis, měli byste obdržet volací kartu. Tato karta pochází od kurýra a dá vám vědět, kde je vaše zásilka a jak ji můžete vyzvednout.


    Výměna a vrácení peněz

    Další informace naleznete na stránce zásad pro vrácení zboží.


    Pokud stále potřebujete pomoc nebo máte další dotazy, je vám k dispozici náš tým zákaznických služeb. Můžete je kontaktovat prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).

    Snažíme se věci pro vás nekomplikovat,  přihlaste se ke svému účtu a kontaktujte náš tým zákaznických služeb, který zbytek vyřeší za vás.


    Musíte jim sdělit důvod návratu, aby mohli vybrat nejlepší možnost pro vás.


    Další informace naleznete na stránce zásad pro vrácení zboží.


    Chceme, aby si všichni naši zákazníci užívali svých produktů, takže pokud nejste spokojeni s vaší objednávkou, můžete nám ji odeslat zpět.


    Žádáme pouze, abyste nás informovali, že nechcete objednávku do 14 dnů od přijetí a ujistěte se, že produkty nebyly otevřeny.


    Chcete-li objednávku bezpečně vrátit zpět, přihlaste se ke svému účtu a kontaktujte náš tým zákaznických služeb.


    Zašlou vám všechny informace, které potřebujete, ale můžete se také podívat na naši stránku zásad pro návraty, kde získáte další informace.

    Jakmile obdržíme vaši objednávku, zkontrolujeme důvod návratu a dáme vám vědět, co plánujeme dále.


    Měli byste obdržet e-mail s upozorněním na jakékoli provedené kroky.

    Vrácení peněz by mělo být vráceno na váš účet do 5 pracovních dnů a my vám zašleme e-mail, abychom vás informovali, že je na cestě.


    Pokud neobdržíte vrácení peněz a uplynulo 10 pracovních dnů od obdržení našeho e-mailu, budete muset prostřednictvím svého účtu kontaktovat tým zákaznických služeb.

    Webové stránky

    Zobrazte si prosím naši stránku Smluvní podmínky.

    Pokud máte problémy s přístupem k pokladně nebo k jakékoli části našeho webu, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ (níže), abychom to mohli opravit.

    Zobrazte prosím naši stránku Zásady ochrany osobních údajů.

    Máte právo se zeptat, jaké osobní údaje o vás máme.


    Chcete-li tento požadavek, můžete nám poslat zprávu pomocí „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže)

    Feel free to write to us at the office address below, but please note that this is not the address to return items to. If you need to return a product to us, please contact Customer Service who will advise you how to proceed.

    lookfantastic Customer Service Department, 

    1-2 The Stables

    Gadbrook Park

    Northwich

    CW9 7RA

    Beauty Box

    Lookfantastic Beauty Box je celosvětová luxusní předplatná služba, která dorazí přímo k vašemu prahu a nabízí každý měsíc 6 kosmetických výrobků od široké škály různých značek.

    Beauty Box Club je exkluzivní skupina, která dává předplatitelům Beauty Boxu drobné dárky a bonusy, díky kterým je vaše předplatné mimořádné. Jako člen klubu máte přístup k:

    • Exkluzivním nabídkám a slevám dostupných pouze pro předplatitele Beauty Boxu.
    • Exkluzivní soutěže o vítězství v časopisu Beauty Box Magazine
    • Měsíční dotazy a odpovědi Beauty Box Instagram s vaší šancí požádat o odbornou radu od značek
    • Možnost vyzkoušet exkluzivní značky před tím, než se objeví na lookfantastic.
    • Magazín ELLE s kosmetikou Beauty Box každý měsíc (zdarma!)
    • Způsob, jak vyzkoušet, než si koupíte, exkluzivní zážitek pro drahé prémiové značky. Navíc s naším lookfantastickým webem si můžete koupit své oblíbené plné velikosti!
    • Exkluzivní přístup do krabic s omezeným vydáním před kýmkoli jiným
    • Namrknutí do kouzelného adventního kalendáře
    • Když zrušíte své předplatné, nebudete již mít nárok na tyto výhody.

    Můžete se přihlásit k odběru lookfantastic Beauty Boxu na základě 1 měsíce, 3 měsíce, 6 měsíců nebo 12 měsíců. 1 měsíční předplatné je 15 liber, 3 měsíční předplatné jsou 3 měsíční platby ve výši 14,50 GBP, 6 měsíční předplatné je 6 měsíčních plateb ve výši 13,75 GBP a 12 měsíční předplatné je 12 měsíčních plateb ve výši 13 GBP. Upozorňujeme, že ceny předplatného se mohou v různých teritoriích lišit z důvodu poplatků za dopravu

    Ne! Naším cílem je odeslat první pracovní den každého měsíce a každý měsíc obdržíte Beauty Box, dokud neukončíte předplatné.

    Jako člen klubu Beauty Box se můžete naladit na měsíční Q&A Beauty Box Instagram a získat odbornou radu. Chcete-li získat další tipy a pomoc od našich odborníků, můžete také kontaktovat zákaznický servis prostřednictvím svého online účtu.

    Naším cílem je expedice 1. pracovního dne každého měsíce.

    Obraťte se na náš tým zákaznických služeb prostřednictvím vašeho online účtu, aby jej prozkoumal.

    Platíme za všechna předplatné 1. pracovní den každého měsíce nebo když je krabice připravena k odeslání.

    Ano můžete! Pokud se přihlásíte ke svému účtu a aktualizujete údaje o své kartě, způsob platby se změní, ale je k dispozici pouze do konce období zrušení pro tento měsíc (14 dní). Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte náš tým zákaznických služeb. Pokud jste původně zaplatili kartou, nemůžete změnit způsob platby na PayPal.

    Propagační kódy bude nutné přidat k pokladně, pokud nebudou použity automaticky. To bude uvedeno při přidávání předplatného do košíku.

    Obraťte se na náš tým zákaznických služeb prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ sekci (níže) a oni se o tom budou dívat za vás.

    Vždy se ujistěte, že jste si přečetli štítky s informacemi o přísadách a návodech k použití našich produktů, abyste zabránili alergické reakci. Pokud dojde k alergické reakci, vyhledejte lékařskou pomoc a radu a přestaňte produkt používat.

    Pokud obdržíte e-mail s podrobnostmi o platebním problému v souvislosti s předplatným, přihlaste se prosím do oblasti Můj účet a zkontrolujte nebo aktualizujte své platební údaje, které jste nám poskytli. Pokud byste s tím potřebovali pomoc, obraťte se na náš tým zákaznických služeb, který bude schopen vyřešit všechny problémy pomocí „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).

    Každý měsíc Beauty Box zahrnuje šest prémiových produktů od řady luxusních značek.

    Obdržíte výběr produktů v různých velikostech - občas v našich měsíčních boxech budou produkty plné velikosti i luxusní vzorky.

    Hodnota našeho měsíčního Beauty Boxu NIKDY neklesne pod 1500 korun!

    Automatické obnovení je, když na konci období předplatného skončíte, automaticky se obnoví na další období stejné délky. Pokud si nepřejete, aby to bylo zavedeno, zkontrolujte, zda je funkce automatického obnovení v části Můj účet vypnutá.

    lookfantastic Beauty Box nabízí doručení zdarma ve všech předplatných. Pokud je předplatné pod prahem, budete platit pouze dopravu za první pole.

    Uzávěrka pro přijetí aktuálního boxu měsíce je kolem 26. dne každého měsíce, pokud se přihlásíte k odběru po 26. dni, obdržíte místo toho následující měsíc. Než se přihlásíte k odběru, zkontrolujte informace o produktu, ve kterém měsíci obdržíte.

    Obraťte se na náš tým zákaznických služeb prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ (viz níže) a uveďte číslo šarže, které může být umístěno na balení zásilky. Člen našeho týmu zákaznických služeb to pro vás prozkoumá.

    Pokud jste obdrželi poškozený Beauty Box, obraťte se na zákaznický servis prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ (viz níže), kde je uvedena fotografie objednávky, číslo šarže a stručné vysvětlení detailu poškození. Náš tým zákaznických služeb vám pak bude schopen pomoci a poskytne vhodné řešení.

    Vždy nasloucháme našim předplatitelům Beauty Boxu a snažíme se co nejlépe zahrnout produkty, které chcete představit. Pokud máte nějaké návrhy nebo doporučení, kontaktujte náš tým zákaznických služeb, který by rád slyšel více!

    Prosím, poskytněte nám podrobnosti o vaší nové adrese v sekci Můj účet před zrušením bodu zrušení, aby váš Box mohl být odeslán na vaši novou adresu.

    Obraťte se prosím na náš tým zákaznických služeb prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ (níže), aby mohli tento problém vyřešit.

    Přihlaste se prosím do svého lookfantastic účtu, přejděte do sekce Beauty Box na webu a vyberte produkt / krabici, ve které chcete zanechat recenzi. Tuto možnost najdete ve spodní části stránky produktu.

    Pokud jste se rozhodli pro předplatné automatického obnovení, automaticky se obnoví pro předplatné stejné délky, jako jste byli dříve. Pokud používáte předplatné na dobu určitou, budete muset po skončení předplatného znovu zakoupit.

    Přihlaste se ke svému účtu a zkontrolujte, zda jsou údaje o vaší kartě správné. Pokud problém s platbami přetrvává, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).

    Pokud se rozhodnete pro předplatné na 1, 3, 6 nebo 12 měsíců, bude to mít za následek pouze dokončení na konci zvoleného plánu předplatného, ​​budeme účtovat a odesílat všechny Boxy až do tohoto bodu a předplatné se neobnoví.


    Musíte se odhlásit z automatického obnovení do 25. dne v měsíci PŘED obdržením posledního Boxu aktuálního období. Můžete se odhlásit kdykoli ve svém předplatném až do výše uvedeného bodu, vaše předplatné však skončí až poté, co váš termín skončí, tj. Pokud máte předplatné na 3 měsíce, a odhlásíte se po druhém Boxu, Třetí Box bude váš poslední, který následně dokončí 3 měsíční předplatné.

    Máte 14 dní na zrušení předplatného. Během tohoto období zrušení budete muset kontaktovat náš tým zákaznických služeb, který vám rád pomůže. V případě druhého a následujících políček nebudou zrušení k dispozici a pokud si nepřejete pokračovat v předplatném po skončení vašeho období, nebudete muset používat funkci automatického obnovení prostřednictvím svého účtu.

    Obraťte se na náš tým zákaznických služeb, který vám rád pomůže s vaším zrušením pomocí „Stále potřebujete pomoc?“ (níže) nebo použijte ve svém účtu funkci automatického obnovení. Chcete-li to provést, přejděte do části „Můj účet“ a poté vyberte možnost „Předplatné“. Zobrazí se dostupné funkce.

    Pokud dojde ke zrušení během 14denního období, ale Beauty Box byl odeslán, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb a zajistěte vrácení peněz prostřednictvím „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).

    Vrácení peněz nebo výměna bude provedena, jakmile budeme mít potvrzení od našeho skladu, že vaše vrácení bylo přijat. Poté vám pošleme e-mail, abychom vás informovali o provedené akci a očekávaných časových rámcích.

    Bohužel ne po ukončení předplatného - budete si muset znovu zakoupit nové předplatné Beauty Boxu.

    Toto předplatné může být dodáno po celém světě, ale existuje několik omezení. Tuto možnost můžete zkontrolovat při nákupu před zakoupením předplatného. Upozornění: předplatné musí být v košíku, abyste mohli zkontrolovat, kam jej lze zaslat.

    Pokud jste ve svém předplatném použili speciální nabídku nebo kód slevy, mějte na paměti, že tato sleva se vztahuje pouze na váš první Box. U všech následujících Boxů se váš odběr vrátí zpět na plnou cenu.

    Podrobné informace o soutěži o cenu za daný měsíc najdete v popisu produktu Beauty Box.


    Soutěžní cena má datum vypršení platnosti 3 měsíce, není-li na soutěžní kartě uvedeno jinak, např. pro soutěžní cenu v dubnovém boxu musíte do konce července uplatnit tuto podmínku dříve, než bude neplatná.


    Chcete-li získat další informace nebo dotazy, obraťte se na náš tým zákaznických služeb, který bude schopen vyřešit všechny problémy pomocí „Stále potřebujete pomoc?“ sekce (níže).


    Podle Světové zdravotnické organizace („WHO“) jsou šance na uzavření smlouvy COVID-19 z neživého objektu velmi nízké. Lookfantastic však neustále sleduje situaci (a veškerá oficiální doporučení vydaná v této souvislosti) a lookfantastic přijímá citlivá opatření na ochranu zákazníků a zaměstnanců. Doporučujeme vám, abyste si v tomto ohledu přečetli webovou stránku WHO.


    Konkrétně, pokud jde o hrozbu COVID-19, další opatření prováděná lookfantastic v současné době zahrnují:


    Všichni zaměstnanci lookfantastic získali další vzdělání a školení v oblasti hygieny rukou a na všech pracovištích jsme nasadili další dezinfekční prostředky na ruce.

    Dodržujeme pokyny vlády Spojeného království a podporujeme zaměstnance, kteří se potřebují izolovat po dobu 7 dnů, pokud mají nějaké obavy nebo projevují příznaky podobné chřipce, mají vysokou teplotu nebo přetrvávající kašel

    Kromě toho přijímáme zvláštní opatření ke snížení jakýchkoli kontaktních a přenosových bodů ve všech lookfantastických prostorách a na pracovištích.

    No matches were found. Please refine your search.

    Stále potřebujete pomoc?

    Nedostupný

    Živý chat